Manšete (orukvice) na pogonskim vratilima bitan su zaštitni dio mehanizma prijenosa snage, koji se ne smije zanemariti, jer ako se nakon oštećenja odmah ne izmijene, nastat će velika šteta
Manšete prednjih homokinetičkih zglobova zadržavaju mazivo i sprečavaju prodor nečistoća i vlage u osjetljivi mehanizam zgloba. Pregled je jednostavan – treba sa samo duboko nakloniti i pogledom pod automobil utvrditi stanje gumenih ‘harmonika’. Veća je oštećenja (potrganu gumu) lako uočiti, a sitne se pukotine otkrivaju po tamnim tragovima curenja masti. Za detaljan pregled preporučljivo je podignuti automobil dizalicom i skinuti kotač. Zakretanjem volana na lijevu i desnu stranu, te okretanjem kotača može se lako procijeniti stanje manšete.
Treba je pozorno pregledati po cijelom obodu, jer je svaka pukotina potencijalna opasnost. Ne treba zaboraviti da guma s vremenom stari i gubi elastičnost, što pogoduje nastanku pukotina i lomu. Oštećenje manšete treba otkriti u što ranijoj fazi, dok mazivo još nije iscurilo, a vlaga i prljavština nisu ušli u osjetljivi mehanizam. Zamašćena manšete prvi je znak pucanja i treba reagirati odmah i izmijeniti je. Svako odgađanje je štetno, jer u osjetljivi mehanizam homokinetičkog zgloba počinje prodirati vlaga i prljavština te ga počinje oštećivati.
Kašnjenje izmjene dovodi do uništenja zgloba na pogonskom vratilu, a mast iz zgloba može dospjeti do kočnog diska te smanjiti intenzitet kočenja na tom kotaču, što dovodi i do neravnomjernosti kočenja. Potrgana guma manšete može zapeti u kočnoj čeljusti te dodatno zakomplicirati problem. To se pregledava na svakom tehničkom pregledu i zbog potrgane manšete automobil je tehnički neispravan i pada tehnički. No to pokazuje i koliko je tehnički pregled koristan, jer osim osiguranja tehničke ispravnosti vozila, smanjuje i troškove održavanja. Naime, može izazvati dodatne troškove popravka, odnosno izmjene homokinetičkog zgloba te kočnog mehanizma.
Prilikom izmjene manšete homokinetički zglob treba dobro oprati u sredstvu za čišćenje, kako bi se iz njega potpuno uklonila vlaga i prljavština. Kad se dobro osuši, zglob treba temeljito namastiti grafitnom mašću. Pri tome se ne smije pretjerivati, jer višak masti može pritiskom smanjiti trajnost manšete. Pri izmjeni manšeta homokinetičkog zgloba treba staviti i nove metalne obujmice, jer su one u pravilu za jednokratnu upotrebu. Trebaju se stegnuti odmjereno, jer se pretjeranim stezanjem može oštetiti rub manšete. Manšete na mjenjaču su trajnije od manšeta homokinetičkog zgloba, pa mnogi zaborave na njih. Kod starijih je vozila njihovo stanje upitno. Ako je manšeta potrgana, gubi se hipoidno ulje, što može biti pogubno za mjenjač.
Pri izmjeni manšete homokinetičkog zgloba preporučljivo je istodobno izmijeniti i manšetu na mjenjaču, jer se to može obaviti ‘o istom trošku’. Tada je i poželjno izmijeniti i ulje u mjenjaču, pogotovo ako to dugo niste napravili. Manšete zupčaste letve još su važnije od onih na kotačima. Zupčasta se letva bez maziva troši brže, posebice ako među zupce uđe vlaga ili prašina. Tada se brzo povećava zazor između zupčanika i zupčaste letve, te se povećava rizik iznenadnog loma. To je nešto najopasnije što vam se može desiti u vožnji!

Zupčasta se letva u pravilu nalazi iza motora i pregled je vrlo jednostavan. Kod nekih je automobila pri tome potrebno izvaditi rezervnu gumu. Masna ili potrgana manšeta znak je za uzbunu i zahtjeva hitan popravak. Ako manšeta izgleda ispravno, stisnite je rukom i vidite je li ispucala. Ispucanu manšetu izmijenite bez odgađanja, jer je popravak oštećenog upravljačkog mehanizma zahtjevan i skup. U izmjenu manšeta se upuštajte samo ako imate i “alat i zanat”. Premda je manšeta jednostavna, njena izmjena nije ni laka ni jednostavna. Zato je većini vlasnika automobila pametnije – otići mehaničaru. Oštećeni homokinetički zglob prepoznaje po škripanju i lupkanju prilikom vožnje u zavoju i po povećanom zazoru.