DPF je zagušio dizelski motor, pogledajte postupak i efekte čišćenja filtra čestica čađe


Sustav čišćenja DPF-a koristi kombinaciju posebnog praška, za otapanje i uklanjanje čađe i pepela, vruće vode za rastapanje nataložene čađe i nečistoća i tlaka zraka za izbacivanje nakupljenih čestica

Jedan od najčešćih problema suvremenih dizelskih vozila je začepljenje DPF-a, što često dovodi do smanjenih performansi, povećane potrošnje goriva i prelaska automobila u safe mode. Upravo s takvim problemom nam se obratio vlasnik modela Opel Astra 1.6 CDTI iz 2021. sa 135.000 km, čije je vozilo imalo značajno smanjenje snage i upozorenje o DPF sustavu na instrument ploči.

Proces čišćenja DPF-a:
Kako bi se riješio problem, najprije treba skinuti DPF s vozila i staviti u specijaliziranu komoru za strojno čišćenje. Sustav čišćenja koristi kombinaciju:

Posebnog praška – za otapanje i uklanjanje čestica čađe i pepela
Vruće vode – za rastapanje nataložene čađe i nečistoća
Tlaka zraka – za učinkovito izbacivanje nakupljenih čestica

Proces čišćenja traje sve dok filter čestica čađe ne postigne minimalnu propusnost od 95 posto, što se testira puštanjem zraka kroz filter i mjerenjem otpora u saću. Kad se postignu zadovoljavajući rezultati, filter se suši i vraća na vozilo.

Rezultat: Vozilo ponovno u punoj snazi!
Nakon završene montaže, pravi se dijagnostika i testna vožnja kako bi se provjerila funkcionalnost sustava. Vozilo je izašlo iz safe moda, motor ponovno radi punom snagom, bez problema s performansama i povećane potrošnje goriva.

DPF, dizelski filtar čađe, OVO morate znati

DPF prije i poslije čišćenja – razlika je više nego očita!

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use